خبرهای داغ:

افتتاح واحد مقاومت دانش آموزی در مدارس غیر دولتی خرمشهر 

به مناسبت شهادت دانش آموز شهید محمد حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی مراسم افتتاحیه واحد مقاومت بسیج دانش آموزی دریکی از دبیرستان های غیر دولتی خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۵۵۲
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر همزمان با ویژه برنامه های کشوری هفته بسیج دانش آموزی افتتاح واحد مقاومت بسیج دبیرستان غير دولتی مهر امروز همزمان در سراسر کشور با اجرای طرح چفیه های بهشتی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده محترم ناحیه خرمشهر بیان کردند با توجه به اجرای تفاهم‌نامه بين آموزش و پرورش کشورو سازمان بسیج دانش آموزی کشور افتتاح واحدهای بسیج دانش آموزی در مدارس غير دولتی امروز در سراسر کشور و درحال حاضر به صورت نمادین واحد مقاومت دبیرستان غير دولتی مهر افتتاح گردید و حکم مسئولیت آن نیز به فرمانده این واحد اعطا گردید.

وی با تبریک این ایام به همه دانش آموزان و آینده سازان این مملکت امام زمانی به دانش آموزان توصیه و سفارش نمود که نوجوانان و جوانان عزیز با دو بال علم و ایمان می توانند همه قله های دست نیافتنی را فتح نمایند و موجبات سرافرازی برای خود ، خانواده، شهرستان و کشور عزیزمان را فراهم نمایند.

جناب سرهنگ لویمی در ادامه افزود؛ سعی کنید در زندگی خودتان انسان های موفق و ارزشمندی را بعنوان الگوهای خودتان انتخاب کنید ، کسانی که برای سربلندی کسور عزیزمان در سنگر علم و دانش خوش درخشیدند و در دنیا نام کشور عزیز مان را در ردیف کشورهای موفق در زمینه علم و فناوری معرفی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها